jueves, 2 de octubre de 2008

quic draw

Principis de QuickDraw

QuickDraw es basa en el Apple Lisa del LisaGraf de començaments del decenni de 1980 i va ser dissenyat per encaixar bé amb el Pascal basats en interfícies i entorns de desenvolupament dels primers sistemes d'Apple. A més, QuickDraw és un sistema de gràfics de trama, que defineix el píxel com a unitat bàsica d'informació gràfica. Això és en contrast amb els sistemes de gràfics vectorials, els gràfics primitius que es defineixen en termes matemàtics i rasterised segons sigui necessari per a la resolució de la pantalla. Una trama sistema requereix molt menys potència de processament però, i va ser el paradigma predominant en el moment en què es va desenvolupar QuickDraw.

QuickDraw clau defineix una estructura de dades, els gràfics del port, o GrafPort. Esta és una lògica àrea de dibuix on els gràfics es poden extreure. El més evident a la pantalla "objecte" que correspon a un grafport és una finestra, encara que també ho és l'opinió de tot l'escriptori i fora de la pantalla dels ports també pot existir.

El Grafport defineix un sistema de coordenades. En QuickDraw, aquest té una resolució de 16 bits, donant 65536 única vertical i horitzontal llocs. Aquests son els números de -32.767 en l'extrema esquerra (o més), a 32.768 en l'extrema dreta (o inferior). Una finestra en general és creat per tal que la part superior, cantonada esquerra de la seva àrea de contingut es troba a 0,0 en el grafport associats. Una finestra de l'àrea de contingut no inclou el marc de la finestra, deixar caure l'ombra o la barra de títol (si n'hi hagués).

QuickDraw coordenades es refereixen a la infinitament primes línies entre els píxels llocs. Un píxel real es dibuixa en l'espai immediat a la dreta i per sota de la coordinació. Això elimina els gràfics causats per fora per un error.

Als Macintosh, es píxels quadrats i una grafport per defecte té una resolució de 72 píxels per polzada, elegit per a que coincideixi amb les convencions establertes per la indústria de la impressió de tenir 72 punts a la polzada.

QuickDraw també conté una sèrie d'ampliació i funcions de cartografia.

QuickDraw manté una sèrie de variables globals per procés, entre ells l'actual port. Aquest originalment simplificat de l'API, ja que totes les operacions es refereixen a "l'actual port", però com el sistema operatiu s'ha desenvolupat, l'ús d'aquest estat global també ha fet QuickDraw molt més difícil d'integrar amb un disseny modern, com ara els enfocaments multi-threading, preventiva multitasca i així successivament. Per afrontar aquests problemes, l'API de carboni (un pont entre Mac OS 9 i OS X), afegeix paràmetres addicionals a algunes de les rutines, el que permet la (opaca) d'emmagatzematge de fil de la informació i una nova (no enquestats) esdeveniment estructura.

No hay comentarios: